مختصری راجبم


سیـــبِ ســبزم

ول کن!

تقریبا از سال 92 وب میسازم ولی نمیدونسم وب نوشتن ینی چی 

همیشه واسه بیننده هام بود عکس و فیلم و اهنگ و ...

ولی الان میخوام برای خودم بنویسم 

چیزهایی که یه عمره تو دلمه 

بدون ترس اینکه نکنه یه روز از لا به لای برگه هام و دفترام کسی پیدا کنه و بخونه 

امسال برای بار سوم کنکور دارم 

کنکور تجربی که عین بختک افتاده تو زندگیم 

تموم برنامه هامو کنسل کرده

دیشب زد به سرم بیام اینجا

اینجایی که یه روزی شلوغ بود

حیف دیگه هیچی مث قبل نیس 

چت روم ها  .... اینستا 

یه عالمه اکانت بی صاحب ... دقیقا عین قبرستان مجازی

از اونجایی که سیب دوس دارم اونم از نوع سبز ساعت 12 شب 12 اذر به دنیا اومدی

یه دفتر مجازی

مث دوستام 

مث عشقام 

مث حرفام 

همه چی مجازی ....

قسم میخورم تا عمر دارم نگهت دارم 

تا روزی ک بعد مدت ها بیام بخونم 

بخونم چیا نوشتم 

چه روزاییو گذروندم ....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1456برچسب:,ساعت 17:43 توسط سیبِ سبزم| |


Power By: LoxBlog.Com